Monday, September 08, 2008

Van de ene tandarts naar de andere ...

Afgelopen dinsdag werd mijn door een olijfpit gebroken kies opnieuw gevuld en gerepareerd, zodat ik niet meteen aan de brug of kroon hoef. En passant werd de buurkies ook gevuld. Dit alles in de ons vertrouwde omgeving van onze Leidse tandarts. Nog geen 24 uur later kreeg ik ineens behoorlijke pijn. Even gebeld en mij werd verteld dat dat normaal was en dat het een paar dagen zou duren. 'n Paracetamolletje zou wel helpen. Enfin, 6 dagen later op een regime van 6 Paracof tabletten per dag die tegen de avond werden weggespoeld met een halve liter Wodka zat ik bij de (Duitse) tandarts hier in Moskou. Op de foto was niets bijzonders te zien. Tja, wat is nu wijsheid? De nieuwe vulling van de buurkies moest eruit om te zien of de zenuw ontstoken was. En ja hoor, ontstoken zenuwen waarvan er eentje inmiddels was gaan hemelen. Vrijdag nog een keer foto's maken en dan hopelijk wordt deze kies van een definitieve vulling voorzien. Doet best pijn kan ik je vertellen.

No comments: