Saturday, August 23, 2008

Afscheid van DSV

Vrijdag 22 augustus was het de laatste dag voor mij bij DSV. Ik had geen zin in grote vreetpartijen zoals het gewoonte is in dit land. Per slot is de helft van mijn oude afdeling inmiddels verhuisd naar een nieuw warehouse aan de andere kant van Istra en bovendien zijn er nog een aantal op vakantie. Maar ik ging natuurlijk niet geheel stilletjes weg, zoals ik gehoopt had. 5 Minuten voor vertrek kreeg ik nog een hartelijke toespraak en een gedenkpenning.


Alleen voor de twee warehouse medewerkers Yuri en Oleg en onze trouwe chauffeur Dima heb ik een uitzondering gemaakt. Ik heb hen hartelijk toegesproken en hen bedankt voor 3 jaar en 8 maanden samen reizen. Natuurlijk heb ik hen een typisch Russisch cadeautje gegeven: een flesje Wodka. Op de foto v.l.n.r.: Dima, Oleg en Yuri

No comments: